πηγη:https://www.google.gr/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjBi_fgupHYAhUQLlAKHcvXCncQjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fwww.marinediesels.info%2FBasics%2Fthe_2_stroke_engine_explanation.htm&psig=AOvVaw2qjAY9nzlsCzS3tAu-aQ5N&ust=1513614219228804
Στα 2Χ ο Στροφαλοθάλαμος ειναι παντελως στεγανός και λειτουργει ως Αντλία Σάρωσης .Το μιγμα ειναι Βενζινη-Αερας-Λαδι 2Τ.
Αυτο γινεται προκειμενου να επιτευχθει Λίπανση του Χωρου που ειναι στεγανός
ΘΥΡΙΔΕΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ
ΣΑΡΩΣΗΣ
ΕΞΑΓΩΓΗΣ
Στους 2Χ κινητηρες το πιστονι ειναι Διπλης ενεργειας και ο Στροφαλοθαλαμος στεγανος ετσι ωστε να λειτουρηει σαν αντλία Σάρωσης.
Η θυρίδα ΕΞΑΓΩΓΗΣ βρισκεται συνηθως υψηλότερα απο αυτη της ΣΑΡΩΣΗΣ και αυτη υψηλότερα της ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ.
Οταν το πιστονι κατεβαινει κατα την ΕΚΤΟΝΩΣΗ πρωτα αποκαλυπτεται η ΕΞΑΓΩΓΗΣ και φευγουν τα καυσαέρια.Ενω η ΕΞΑΓΩΓΗΣ ειναι ακόμη ανοιχτη αποκαλυπτεται η θυριδα ΣΑΡΩΣΗΣ.Επισημαινουμε οτι καθως το πιστονι κατεβαινει το κατω μερος του συμπιεζει το μιγμα που βρισκεται στον Στροφαλοθάλαμο ωστε την στιγμη που ανοιγει η Θυρ.ΣΑΡΩΣΗΣ το συμπιεσμενο μιγμα να σπρωχνεται στον θάλαμο καυσης σπρωχνοντας ταυτοχρονα και τα καυσαερια προς το περιβαλλον.
Στην ΣΥΜΠΙΕΣΗ το πιστόνι με το πανω ερος του πρωτα κλεινει της Θυρ.ΣΑΡΩΣΗΣ δινοντας ακομη λιγο χρονο για την απόπλυση του θαλάμου .Ταυτόχρονα το κατω μερος του πιστονιου δημιουργει υποπίεση στον στεγανό Στροφαλοθάλαμο αναγκαζοντας το εισερχομενο μιγμα να εισελθει σε αυτό .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου