a.readmore { /* CSS properties go here */ }

machine


ΠΗΓΗ :https://www.google.gr/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiAus66rpPKAhWLVhQKHQleBjgQjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fwww.businessinsider.com%2F9-awesome-animated-gifs-that-show-how-cool-tech-works-2013-5&psig=AFQjCNHTn2S8BiLMt6L5zDpZVmyw1uTD4A&ust=1452106985678000





Οι μαθητές του ΤΟΜΕΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ-ΤΕΧΝ.ΟΧΗΜΑΤΩΝ του Εσπερινού ΕΠΑΛ Πρέβεζας μέσα από το μεράκι τους για τα αυτοκίνητα και τις μηχανές αποφάσισαν να δημιουργήσουν τον εν λόγω ιστότοπο με σκοπό την ενημέρωση των φίλων επισκεπτών με πληροφορίες,φωτογραφίες και οτιδήποτε άλλο νομίζουν οτι είναι χρήσιμο για τους αναγνώστες.



Ευχαριστούμε για την επίσκεψη στο Blog μας.
Βαγγέλης Άγγελοςhttps://www.facebook.com/aggelos.vaggelis.167?fref=ts -
Κατσάνος Κωσταςhttps://www.facebook.com/tonightkostas?fref=ts
Μαρτίδης Παύλοςhttps://www.facebook.com/paulos.martidhs?fref=ts
Μπανός Δημήτρης https://www.facebook.com/dim148. banosdimitrios@Yahoo.gr & banosdimitrios@gmail.com



ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2015
Το παραπάνω φωτογραφικό υλικό δεν αποτελεί Πνευματική Ιδιοκτησία του Blog και χρησιμοποιήθηκε για λόγους Ψυχαγωγίας και Ενημέρωσης
Πηγη φωτο μηχανης gif ΠΗΓΗ :http://static2.businessinsider.com/image/519e3e7beab8ea4c59000000/four-stroke-engine%20(1).gifhttps://www.google.gr/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiAus66rpPKAhWLVhQKHQleBjgQjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fwww.businessinsider.com%2F9-awesome-animated-gifs-that-show-how-cool-tech-works-2013-5&psig=AFQjCNHTn2S8BiLMt6L5zDpZVmyw1uTD4A&ust=1452106985678000 πηγη φωτο background www.dreamsgime.com

Παρασκευή 7 Απριλίου 2017

Διανομεας η Ντρισιμπυτέρ

 Διανομέας ή Ντιστριμπυτέρ.

Αφού ο πολλαπλασιαστής ανέβασε την τάση κοντά στα 20.000 Βολτ, τούτη θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Τι εννοούμε; Μα φυσικά τη διοχέτευσή της στο σωστό μπουζί και μάλιστα στον κατάλληλο χρόνο. Ο διανομέας, οπτικά τουλάχιστον, είναι σ' όλους γνωστός. Το πλαστικό περίβλημά του κρύβει μια μεταλλική βάση —πού πάνω της βιδώνονται οι πλατίνες— έναν άξονα με το έκκεντρο των πλατινών στη μέση και ένα ρότορα με μια προεξοχή στην κορυφή του— και τους μηχανισμούς του αβάνς. Εσωτερικά το καπάκι έχει έναν αριθμό προεξοχών ίσο με τον αριθμό των μπουζί του κινητήρα. Κάθε φορά που ο ρότορας, καθώς γυρίζει, έρχεται σε επαφή με μια απ’ αυτές, διοχετεύει την τάση από τον πολλαπλασιαστή στο αντίστοιχο μπουζί. Στους τετράχρονους κινητήρες έχουμε έναν πλήρη κύκλο, δηλαδή μια έκρηξη, σε κάθε κύλινδρο μέσα σε δύο περιστροφές του στροφάλου. Γίνεται λοιπόν φανερό ότι ο άξονας του διανομέα πρέπει να 'χει ακριβώς τις μισές στροφές απ’ το στρόφαλο. Το ντιστριμπυτέρ σπάνια προκαλεί προβλήματα. Το συνηθέστερο πάντως που παρουσιάζει είναι το ράγισμα του καπακιού του. Οι τάσεις που περνούν απ’ τις προεξοχές του είναι (20.000 Βολτ) ικανές να προκαλέσουν σπινθήρα, αν δεν υπάρχει καλή μόνωση. Μ' άλλα λόγια το καπάκι μονώνει μεταξύ τους τους αγώγιμους δρόμους που πηγαίνουν προς τα μπουζί. Αν όμως χάσει αυτή την ικανότητά του, είτε από το ράγισμα είτε από βρώμα και λάδι, που «κάθισαν» στα εσωτερικά του τοιχώματα, τότε πολύ πιθανό ανάμεσα σε δύο απ’ τις προεξοχές να «σπάσει» σπινθήρας. Φυσικά τ αποτελέσματα είναι άμεσα στην απόδοση του κινητήρα, αφού κανένα απ’ τα δύο βραχυκυκλωμένα μπουζί δεν θα δώσει σπινθήρα μέσα στον κύλινδρο.
Πριν αφήσουμε το διανομέα, θα πρέπει να ασχοληθούμε και με τους μηχανισμούς του…
ΠΗΓΗ :http://iceal.wikidot.com/ignition#toc6



https://www.youtube.com/watch?v=W94iksaQwUo&t=14s


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου